Schriftelijke reacties

“Ook al is het zwaar om 3 dagen lang non-stop wiskunde te doen, je wordt toch elke keer weer "wakker geschud" door handige tips, stappenplannen, of super handige trucjes.” Lees verder → Chiara Aarts, Calvijn Groene Hart te Barendrecht
“Tijdens de cursussen heb ik gemerkt dat er bijzonder goed overleg was tussen de docenten onderling.” Lees verder → Bob Arends, College de Heemlanden te Houten
“Het opgebouwde zelfvertrouwen werkt bovendien positief op de "examenstress".” Lees verder → Fam. Bijlsma, KSH te Hoofddorp
“Ook voor de mensen die voor een acht gemiddeld gaan is een examencursus een echte aanrader!” Lees verder → Renée Bouwstra, Christelijk Lyceum te Zeist
“Zelfs mijn ouders waren verbaasd over mijn ontspannen houding tijdens de centrale examens.” Lees verder → Eveline Bozon, Sint-Maartenscollege te Maastricht
“Het voelt zo goed als je die eerste dag thuiskomt en écht trots op jezelf bent en stiekem niet eens echt opziet tegen morgen.” Lees verder → Eva Brandel, Alkwin Kollege te Uithoorn
“Ik vind het heel knap van je dat je mij natuurkunde leuk hebt laten vinden!” Lees verder → Jip Buis, Eerste Christelijk Lyceum te Haarlem
“Mijn docent feliciteerde me met mijn plotselinge economische kennis en zei dat ik het heel goed had gemaakt.” Lees verder → Francisca Duiser, Erasmiaans Gymnasium te Rotterdam
“Hier krijg je het idee dat je een uniek persoon bent die zeker wel de intelligentie bezit om het vak goed af te sluiten, maar waar het er misschien niet helemaal uit komt.” Lees verder → Maaike de Graaff, De Goudse Waarden Gouda
“De docenten bespraken ook mijn manier van werken en gaven adviezen hoe ik de stof moest aanpakken.” Lees verder → Iris de Graaff, St. Odulphuslyceum te Tilburg
“En als ouder is het voor mij de bevestiging dat hij het niveau in Delft aan moet kunnen.” Lees verder → Lineke Haanstra, Sint-Vituscollege te Bussum
“Doordat de moeilijkheidsgraad van de uitleg en de opdrachten langzaam wordt opgebouwd, krijg je ook steeds meer zelfvertrouwen.” Lees verder → Lotte van Helden, Huizermaat te Huizen
“Eenmaal thuis en op school snapte ik opeens waar ik mee bezig was en begon ik dingen te herkennen.” Lees verder → Romy Hoonhorst, Carmel College Salland Raalte
“Annicke was zo zelfverzekerd geworden en ze beheerste de stof zo goed dat ze de hele wereld aan kon.” Lees verder → Noëlle Kluitenberg, Copernicus College te Hoorn
“Tot mijn vaders (en ook mijn eigen) grote verbazing stapte ik de tweede dag met een tophumeur de auto in.” Lees verder → Suze Kuit, Minkema College te Woerden
“Daarnaast konden we ook zien welke onderdelen aan de orde waren geweest en welke opmerkingen en tips er waren gegeven.” Lees verder → Lilian de la Mar, Amstelveencollege te Amstelveen
“Doordat ik door mijn docenten een beter inzicht had gekregen in de vraagstelling, haalde ik een 7.4” Lees verder → Lidewij de Nooijer, CSW te Middelburg
“De kwaliteit van de cursus, het werkschema, het aanwezige diner en de vriendelijkheid en het geduld van de docenten draagt bij aan een uitstekende ervaring.” Lees verder → Floris Oosterveld, Goois Lyceum te Bussum
“Ik heb als bewijs een foto van mijn proefwerk bijgevoegd omdat niemand me gelooft wanneer ik ze mijn cijfer vertel!” Lees verder → Daan Peeters Weem, OSG Erasmus Almelo
“Het was alsof ik aankwam met een doos vol losse puzzelstukjes. Tijdens de cursus werden alle stukjes op de juiste plek gelegd en ik ging naar huis met een complete puzzel.” Lees verder → Kristien de Ruiter, Wolfert Lyceum te Bergschenhoek
“Mocht er nog een seizoen op tv komen van 'Het beste idee van Nederland' dan zou het jammer zijn voor de rest van Nederland als SSL Leiden er aan mee zou doen.” Lees verder → Janneke Schot, SG. Het Rhedens te Rozendaal
“Toen ik eenmaal mijn cijfer op ging halen op school, en ik hoorde dat ik geslaagd was, kwam mijn leraar M&O lachend naar mij toe met het bericht dat ik het hoogste cijfer van de klas had.” Lees verder → Gabriëlle Schouten, De Passie te Utrecht
“Aan het einde van de eerste dag was ik kapot én enthousiast en vertelde ik aan iedereen die het wilde horen wat ik die dag allemaal had geleerd.” Lees verder → Bianca Schrijver, Vechtstede College te Weesp
“Die positieve blik op zichzelf en haar prestaties vind ik eigenlijk nog belangrijker dan haar eindcijfer.” Lees verder → Ella Storm van Leeuwen, Leonardo College te Leiden
“Als schooldecaan wist ik al langer van het bestaan van deze trainingen af, maar nu heb ik van nabij gezien hóé het werkt en dát het werkt.” Lees verder → Maia van der Veen, Keizer Karel College Amstelveen
“Door Leiden had ik het onder controle.” Lees verder → Madeleine Verhoeff, Driestar College te Gouda
“Ik had zowaar zin in het examen, heb zelfs lol gehad in het maken van de opgaven en van mijn faalangst heb ik bijna niks gemerkt!” Lees verder → Nienke Vermeer, Stedelijk Gymnasium Leiden
“Ik heb veel aan de cursus gehad! Vooral omdat ik leerde wat je allemaal NIET moest leren!” Lees verder → Lotte Visser, Stedelijk Dalton Lyceum te Dordrecht
“Vooral de directe feedback tijdens de examentraining is in mijn ogen onderscheidend van de situatie in het regulier onderwijs.” Lees verder → Elsbeth Weert, Veluws College Walterbosch te Apeldoorn
“En zo is dat hele complexe vak opeens een stuk overzichtelijker.” Lees verder → Elise Weterings, Gymnasium Felisenum te Velsen-Zuid
“Ik ben ervan overtuigd dat uw methode ook heeft doorgewerkt in de andere vakken.” Lees verder → Lodewijk Wiener, Coornhert Lyceum te Haarlem